HTML

Az van

hogy megpróbálom. Reakciók, vélemények, főleg magamnak. Közben http://amtitkosvergodese.tumblr.com/

Friss topikok

  • Adrian Mole: @Willyfog67: Köszönöm a méltatást odaát! Igen, a lőszerjuttatásnak ráadásul vannak előzményei, ko... (2013.04.09. 13:26) Kormorán
  • Adrian Mole: Nohát, mennyi kedves komment! Köszönöm! Mivel távollétemben alaposan körbe is lett járva a téma, c... (2012.07.26. 21:49) MÁV: WTF?
  • Adrian Mole: @tisztakéz: dátum? (2012.04.15. 15:28) A Köztársaság elnöke
  • Adrian Mole: Na, mit mondtam: www.mno.hu/portal/705954 (2010.04.08. 21:37) Lista
  • vagyok, aki vagyok...: énegyelőre inkább pozitív dolgokkal találkozom, csak éppen nagyon kevéssel. mintha nem is nagyon l... (2010.02.28. 09:52) Hibás LMP mém FAQ

Linkblog

A. M., a nonkonformista

2011.08.27. 14:59 Adrian Mole

Tegnap némi tépelődés után úgy döntöttem, hogy ebben a bazengális melegben hosszú ujjú - de természetesen könnyű - felsőt veszek fel. A tépelődés egy kicsit persze a hiúságnak szólt - vajon hülyének néznek-e. Félreértések elkerülése végett, természetesen észérvekre apellálva és nem érzelmi okokból döntöttem a hosszú ujj mellett. Megfigyelésem, hogy egy szellős és izzadságot felszívó textildarab a bőrön kellemesebb közérzetet biztosít a tűző napon, mint ha a bőrt a nap közvetlenül sütné. Egyrészt árnyékol az ilyen ruhadarab, másrészt elosztja az izzadságot, ami így nagyobb felületről párologva jobban hűt.

Örömmel jelenthetem, hogy ugyan az utca embere láthatóan az ujjatlan pólóban hisz a meleg elleni védekezés eszközeként, de láttam két hosszú ujjú felsőben mozgó alakot. Mindkettő NÉGER volt.

Szólj hozzá!

Címkék: meleg életmód klíma

A bejegyzés trackback címe:

https://avvan.blog.hu/api/trackback/id/tr843183932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása