HTML

Az van

hogy megpróbálom. Reakciók, vélemények, főleg magamnak. Közben http://amtitkosvergodese.tumblr.com/

Friss topikok

  • Adrian Mole: @Willyfog67: Köszönöm a méltatást odaát! Igen, a lőszerjuttatásnak ráadásul vannak előzményei, ko... (2013.04.09. 13:26) Kormorán
  • Adrian Mole: Nohát, mennyi kedves komment! Köszönöm! Mivel távollétemben alaposan körbe is lett járva a téma, c... (2012.07.26. 21:49) MÁV: WTF?
  • Adrian Mole: @tisztakéz: dátum? (2012.04.15. 15:28) A Köztársaság elnöke
  • Adrian Mole: Na, mit mondtam: www.mno.hu/portal/705954 (2010.04.08. 21:37) Lista
  • vagyok, aki vagyok...: énegyelőre inkább pozitív dolgokkal találkozom, csak éppen nagyon kevéssel. mintha nem is nagyon l... (2010.02.28. 09:52) Hibás LMP mém FAQ

Linkblog

Mi a vektor, Zoltán?

2010.09.17. 09:10 Adrian Mole

Illés azt is megerősítette, hogy megtiltotta a munkatársainak, hogy brüsszeli tanácskozásokra utazzanak, mert utazgatások helyett a hivatali munkára szeretné ha összpontosítanának.

Kedves á.t. úr! Az úgy van, hogy a Brüsszelbe "utazgató" tisztességes minisztériumi alkalmazott nem jókedvéből megy, hanem, mert hivatali munkájának jelentős része (osztálytól függően sacc/kb. 10-70%-a, de ezt á.t. úr jobban tudja, hiszen szakmailag felkészült, és tudja, hogy az általa vezetett ágazat hogyan szabályozódik nemzeti-EU relációban) EU-s joganyagok előkészítése és végrehajtása, sőt, nemzeti pozíciók képviselete az EU-ban. Ha nem vagyunk ott Brüsszelben, akkor: a.) nem tudjuk rögtön, miről tárgyalnak amazok, így startégiai szempontból hátrányba kerül a hazai kormányzati munka, b.) nem képes az ország képviselni a saját érdekeit olyan előkészítő tárgyalásokon (akár szakmailag, akár erkölcsileg), ami meghatározza az ország (későbbi) helyzetét (remélem, nem kell feltételeznem, hogy á.t. úr nem ismeri az EU stratégiai és jogalkotási rendjét). És akkor nem beszéltem az elnökségi feladatokról (lásd előző post).

Amiben Illésnek igaza van, az az, hogy a brüsszeli (általában: külföldi) utak nem arra valók, hogy soppingolhassanak, kirándulhassanak a dolgozók. Ugyan nem a KvVM és más minisztérium állományában, de korábban én is sokat jártam pl. Brüsszelbe dolgozni, és amikor ismerőseimnek mondtam, hogy nem vagyok itthon, mert utaznom kell, a reakciók 90%-a az volt, hogy milyen jó nekem. Egy kis időmbe került, amíg elmagyaráztam, hogy hajnali kelés, repülőgépen dolgozás, brüsszeli konferencia, este repülőn visszafele beszámoló megírás, hajnali ágyba kerülés nem a tök jó, utazgatós, soppingolós elfoglaltság. A KvVM háza tájáról viszont hallottam olyan híreket, hogy miniszter, á.t. és csapata kiment pl. szafarizni egy konferencia helyett. Nade. Sok olyan emberről is hallok, aki ugyanúgy a zombijárattal megy-jön, ahogy fent írtam magamról, elhivatott szakember, és most is kellene neki mennie Brüsszelbe, egyéb helyekre, azért, hogy tényleg a hivatali munkájukra koncentrálhassanak. Velük mi lesz? Vagy azokkal mi lesz, akik most is soppingolni járnak a külföldi utakon? Az á.t. úr elképzelései ellenére is.

A rangerek meg szépen szólnak, tényleg, csak legyen benzin (gázolaj) a kocsijukban és főleg ne legyenek bizonytalanságban tartva, mint most a természetvédelmi őrök. Az egyéb mondanivaló megvalósulására meg később vissza lehet térni, mert egyáltalán nem beszél hülyeséget mindenhol, csak kicsit sok a... vektor.

Szólj hozzá!

Címkék: eu wtf puffogás (bocs)

A bejegyzés trackback címe:

https://avvan.blog.hu/api/trackback/id/tr862302549

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása